PRIDRUŽITE SE NAM
O IZOBRAŽEVANJU
Zakaj si je vredno vzeti čas za izobraževanje?
Številni mojstri prodaje trdijo, da je prodajni proces zelo podoben gradnji partnerstva – od dobrega prvega vtisa, uspešnega zmenka, skupnih interesov in podobnih vrednot pa vse do trenutka, ko se obe strani odločita za usodni ‘da’. Primerjava je zelo na mestu – vsaka prodaja nenazadnje temelji na ljudeh ter se zgodi zlasti in predvsem zaradi odnosov z njimi. Prodajniki, ki so polni (tehničnega) znanja, odlično nastopajo, ne znajo pa vzbuditi zaupanja v stranki, razumeti njenih potreb in zgraditi dolgoročnega odnosa, zagotovo ne bodo nikoli tako uspešni, kot bi lahko bili z nekaj osnovami socialne psihologije, dobrimi veščinami empatije in znanjem aktivnega poslušanja.
Če bi radi izvedeli, kaj ljudje povedo o sebi, še preden odprejo usta, kako razbrati vrednote, ki so ključni motivator za nakup ter kako ljudje izražajo potrebe po priznanju, drugačnosti ali po pripadanju, ki so odločilne za določene vrste izdelkov in storitev, potem je čas za delavnico, na kateri boste prodajo spoznali v novi luči.
Spoznali bomo skrivnosti odličnega prvega vtisa, profiliranje sogovornikov ter tehnike branja psiholoških sporočil, ki nam jih ljudje komunicirajo z govorico telesa. Ozavestili boste svojo govorico telesa – zlasti vedenja, ki nezavedno sabotirajo vaše besede. Naučili se bomo postavljati prava vprašanja in proaktivno poslušati, kar bo izkušnjo stranke spremenilo iz klasične ‘push’ prodaje v ‘pull’ prodajno svetovanje.
Na delavnici boste lahko preizkusili številne vaje in tehnike za ozaveščanje govorice telesa in odpravljanje mašil, s katerimi boste tudi vi postali bolj samozavestni in prepričljivi. Spoznali boste nekaj odličnih retoričnih orodij, s katerimi lahko obvladate najtežja vprašanja, ugovore in mnenja strank, poigrali pa se bomo tudi z zahtevnimi sogovorniki, ki jim bomo zlezli pod kožo (in v srce).
Z delavnice boste odšli z boljšim vpogledom v svoje stranke, razumevanjem lastnega profila v komunikaciji in nešteto novimi prodajnimi priložnostmi.
Urnik akademije
4 srečanja po 4 akademske ure
URNIK SREČANJ:
8h30 – 8h45
sprejem in klepet ob kavici
8h45 – 10h30
prvi del
odmor za klepet in prigrizek
10h45 – 12h15
drugi del
– mag. Vesna Sodnik
PONUDBA
Kaj je vključeno v ponudbo?
- 16 ur strokovnih vsebin s trenerko najboljših slovenskih govorcev in strokovnjakinjo za psihologijo komunikacije, magistrico Vesno Sodnik
- Praktične vaje ter izzivi, ki bodo popolnoma spremenili vaš pogled na prodajo
- Osebna analiza z napotki, kako izboljšati svoj nastop pred strankami
- Obsežno gradivo z vajami, ki jih lahko izvajate tudi po delavnici
- Pijača in prigrizki
"Nehajte predstavljati in prodajati. Začnite poslušati in pomagati - in prodaja se bo zgodila sama od sebe."
Zakaj priporočamo akademijo o učinkoviti prodajni komunikaciji?
- Ker se prodaja ne dogaja le v prodajalnah med delovnim časom, temveč vedno in povsod.
- Ker veliko strank danes ve že vse o izdelku in potrebuje predvsem odnos.
- Ker najboljši prodajalci dvakrat toliko poslušajo kot govorijo.
- Ker kretnje in drža stranke razkrivata, kaj v resnici razmišlja.
- Ker s pravim tonom glasu vplivate na čustva vašega sogovornika.
Za koga je primerna?
- Za vse, ki se se ukvarjate s prodajo, ne glede na branžo, izdelek ali storitev.
- Za novince na področju prodaje, ki želijo spoznati osnove.
- Za izkušene prodajnike, ki želijo nadgraditi svoje znanje z novimi tehnikami.
- Za vse, ki želijo bolje razumeti sogovornike in učinkoviteje komunicirati z njimi.
- Za vse, ki bi radi ozavestili in nadgradili vpliv, ki ga imajo na soljudi v komunikaciji.
TESTIMONIALS
MNENJA STRANK
Termin in lokacija
po dogovoru
CENA
Termin in lokacija
- M Hotel, Šiška, Ljubljana
- 18. junij 2020
Cena
270,00€ + DDV
(možnost plačila v dveh obrokih)
Tudi vi želite znanje, s katerim boste pisali nove, bolj uspešne poslovne in osebne zgodbe?
FAQ
POGOSTA VPRAŠANJA
Večina delavnic o prodaji temelji na prodajnih tehnikah, orodjih in korakih učinkovite prodaje, ki sledijo klasični ‘push’ prodaji, pri kateri prodajnik na različne načine načine skuša prepričati stranko, da nujno potrebuje njihove izdelke ali storitve.
Vesna Sodnik je ena izmed redkih predavateljic, ki z dvema desetletjema izkušenj iz medijev in dela z ljudmi združuje edinstven nabor znanj o psihologiji, komunikaciji, prodaji in javnem nastopanju. Prodajno komunikacijo razume kot celosten skupek osebnosti govorca, njegove naravne karizme, poslušalcev ali sogovornikov ter okoliščin, v katerih nekdo komunicira. Ne ukvarja se zgolj s simptomi slabe komunikacije (neprimerne besede, negativna govorica telesa…), temveč raziskuje vzroke zanje (prepričanja, samopodoba, pomanjkanje empatije …). Njen pristop pri udeležencih doseže trajne spremembe, ki se odražajo na vseh njihovih življenjskih področjih, ne le v prodaji.
Bogato znanje ter dolgoletne izkušnje pri delu s posamezniki Vesni omogočajo, da tekom delavnice hitro prepozna vaše prednosti ter izzive. Na podlagi osebne analize prejmete personalizirano znanje ter usmeritve, ki vam omogočajo, da v zelo kratkem času začnete dosegati izjemen napredek.
Zjutraj na dan delavnice vas pričakamo s kavico in rogljički. Po kratkem sprehodu čez dnevni urnik začnemo z eno od štirih tematik – prodajalec in kupec, popoln prodajni proces, čustva v prodaji in zahtevne stranke. Med delavnico je tudi en krajši odmor, zaključimo pa ravno do kosila, da imate po delavnici še čas za nujne delovne obveznosti.
Prva delavnica je namenjena ozaveščanju lastnih vzorcev komunikacije v prodaji – od lastnega do strankinega komunikacijskega profila, vrednot, ki vas vodijo in načinov, kako vplivajo na prodajni dialog, pa vse do tipov strank in njihovih bolečin, ki so temelj za prodajo katerega koli izdelka ali storitve. Spoznali boste tudi trike, kako se fizično, psihično in čustveno pripraviti na prodajo – ne le z informacijami o stranki, temveč tudi s pravo mentalno naravnanostjo in telesno energijo.
Druga delavnica je osredotočena na spoznavanje popolnega prodajnega procesa. Naučili se boste hitre analize stranke in njenih potreb pred prodajo, spoznali trike uspešnega prvega sestanka/klica/e-pošte, ugotavljanja potreb, predstavitve ponudbe, reševanja ugovorov, zaključevanja, pa vse do sledenja in gradnje odnosov.
Na tretji delavnici bomo spoznali skrivnost govorice telesa v prodaji – od branja strankine govorice telesa do ozaveščanja lastnih kretenj, mimike in gibanja. Spoznali boste različne načine vplivanja na stranko z glasom, telesnimi položaji in uporabo gibanja, preizkusili pa se bomo tudi v ‘detektivski’ analizi sogovornikov.
Na četrti delavnici se bomo posvetili zahtevnim strankam – tistih, ki imajo nešteto vprašanj, tistim, ki so zainteresirani, pa nikoli ne kupijo, ‘tihim ribam’, iz katerih ne izvlečete niti besede, ter klepetuljam, pri katerih ne pridete do besede … Spoznali bomo njihov vzorec razmišljanja in delovanja ter preizkusili nekaj retoričnih trikov, kako jim zlesti pod kožo.
Za konec bomo prodajne veščine preizkusili v praksi v obliki prodajnega razgovora, v katerem boste sogovornika z vsemi orodji in tehnikami, ki ste jih spoznali, navdušili za nakup svojega izdelka ali storitve.
V tednu po izobraževanju preko e-pošte prejmete materiale, posnetke, vaje in konkretne napotke v vrednosti 180 EUR.
Vesna z dvema desetletjema izkušenj iz medijev, prodaje in povezovanja dogodkov združuje edinstven nabor znanj o psihologiji, prodaji, komunikaciji in javnem nastopanju.
Kot jungovska coachinja pomaga posameznikom odkrivati njihove skrite potenciale in razbijati nezavedne blokade, kot razvojna facilitatorka spremlja posameznike na kariernih prelomnicah (menjava službe, napredovanje, javno nastopanje), z znanji iz nevrolinvgističnega programiranja, transakcijske analize, imago terapije in številnih drugih psiholoških in terapevstkih modalitet pa pomaga posameznikom ozavestiti izzive v komunikaciji in slepe pege v odnosih ter izboljšati samopodobo in veščine javnega nastopanja. Kot trenerka učinkovite prodajne komunikacije je sodelovala s številnimi prodajnimi ekipami, ki jim je pomagala razumeti psihologijo strank, govorico telesa in retorične tehnike, s katerimi lahko obvladate vsakega sogovornika.
V Sloveniji velja za eno najboljših trenerk prodajne komunikacije. Njeni udeleženci poleg zelo dinamičnih delavnic, polnih smeha in odličnih primerov, najbolj pohvalijo izredno učinkovita orodja in preproste tehnike, ki jih lahko takoj uporabijo v praksi in prinašajo neverjetne rezultate.
Vsem udeležencem delavnice je skupna želja po napredku in prav vsakdo ima določene šibke točke, ki ga zavirajo pri doseganju uspeha, ki si ga zasluži.
Na delavnici vsakemu izmed udeležencev ne glede na izzive, s katerimi prihaja, nudimo varen prostor, kjer se lahko izrazi. Napredka ni brez vaje ter preseganja lastne cone udobja, zato vas vsekakor spodbujamo k sodelovanju!
Seveda pa vedno obstaja tudi možnost dela v manjši skupini ali individualno zgolj v družbi trenerke, v kolikor presodite, da bi prve korake v svet javnega nastopanja raje naredili v svojem lastnem tempu.