PRIDRUŽITE SE NAM
O IZOBRAŽEVANJU
Zakaj si je vredno vzeti čas za delavnico?
Novinarji so tisti naporni posamezniki, ki vedno iščejo novo afero, vas pričakajo pred vrati, ko jih najmanj pričakujete, svoj nos vtikajo v stvari, ki se jih ne tičejo, ter vse pozitivne novice obrnejo v škandale … Če tudi vi še vedno razmišljate podobno, je čas za delavnico, na kateri boste novinarje in medije spoznali v novi luči.
Morda se ukvarjate s podjetništvom, diplomacijo ali politiko, ste znana osebnost ali pa strokovnjak na določenem področju, mogoče pa ‘le’ delate v oddelku za odnose z javnostmi: zagotovo se boste slej ko prej znašli pred televizijsko kamero ali radijskim mikrofonom. Nastopanje v medijih se zaradi specifičnih lastnosti oddaj in medijev kot takih nekoliko razlikuje od klasičnega ‘javnega nastopanja’ in četudi ste tega vešči, morda potrebujete še kako dodatno znanje za nastopanje pred novinarji.
Če želite biti pripravljeni, ko na vrata potrkajo lokalni ali nacionalni mediji, spoznajte delo novinarjev, njihov način razmišljanja in posebnosti njihovega dela. Na delavnici bomo spregovorili o zakonitostih medijev, urniku novinarjev in zahtevam, ki jim morajo slediti. Na konkretnih primerih si bomo pogledali razlike v vsebini in obliki med spletnimi, radijskimi, televizijskimi in pisnimi prispevki ter skupaj sestavili primer odlične izjave za javnost.
Preizkusili bomo številne vaje in tehnike za ozaveščanje govorice telesa, s katerimi boste tudi vi postali bolj samozavestni in prepričljivi pri vsakem nastopu, predstavitvi ali zahtevnem pogovoru z novinarjem, spoznali boste nekaj odličnih retoričnih orodij, s katerimi lahko obvladate tudi najtežja vprašanja, osvojili pa bomo tudi tehnike za ozaveščanje mašil, nadziranje živčnih tikov in primerno govorico telesa.
Z delavnice boste odšli z boljšim razumevanjem novinarjev in medijev ter veliko konkretnimi orodji, ki vam bodo z njimi v vsakem trenutku pomagala komunicirati samozavestneje in prepričljivejše.
Urnik delavnice
8h30 – 8h45
sprejem in klepet ob kavici
8h45 – 10h30
prvi del
odmor za klepet in prigrizek
10h45 – 12h15
drugi del
kosilo
13h – 14h30
tretji del
odmor za klepet in prigrizek
14h45 – 16h
četrti del
– mag. Vesna Sodnik
PONUDBA
Kaj je vključeno v ponudbo?
- 8 ur strokovnih vsebin s trenerko najboljših slovenskih govorcev in strokovnjakinjo za psihologijo komunikacije, magistrico Vesno Sodnik
- Praktične vaje ter izzivi, ki bodo popolnoma spremenili vaš pogled na medije
- Osebna analiza z napotki, kako izboljšati svoj nastop pred kamero in mikrofonom
- Obsežno gradivo z vajami, ki jih lahko izvajate tudi po delavnici
- Pijača in prigrizki
"Pravi novinarji pišejo o zgodbah, ki jih ne želimo razkriti - vse ostalo je zgolj oglaševanje."
Zakaj priporočamo delavnico o komuniciranju z mediji?
- Ker mediji ne le odsevajo, temveč tudi ustvarjajo našo realnost.
- Ker celo neprijetne zgodbe lahko povemo na drugačen način.
- Ker prave besede usmerjajo pozornost na bistvo sporočila.
- Ker vaše kretnje in drža razkrivata, kaj v resnici razmišljate.
- Ker s pravim tonom glasu vplivate na čustva vašega poslušalca.
- Ker dobri odnosi z novinarji ustvarjajo odlične osebne in poslovne blagovne znamke.
Za koga je primerna?
- Za vse, ki delate na vodstvenih pozicijah, ki zahtevajo nastopanje v medijih.
- Za piarovce, vodje kadrovskih služb ali marketinga, ki sodelujejo z novinarji.
- Za vodje oddelkov ali strokovne sodelavce, ki pred kamero predstavljajo svojo organizacijo.
- Za podjetnike ali samozaposlene, ki se želijo predstaviti javnosti.
- Za vse, ki se se ukvarjate s prodajo, nastopanjem ali izobraževanjem.
TESTIMONIALS
MNENJA STRANK
Termin in lokacija
po dogovoru
CENA
Termin in lokacija
- M Hotel, Šiška, Ljubljana
- 18. junij 2020
Cena
270,00€ + DDV
(možnost plačila v dveh obrokih)
DARILO za vse udeležence
Tudi vi želite znanje, s katerim boste pisali nove, bolj uspešne poslovne in osebne zgodbe?
FAQ
POGOSTA VPRAŠANJA
Vesna Sodnik je ena izmed redkih predavateljic, ki z dvema desetletjema izkušenj iz medijev in dela z ljudmi združuje edinstven nabor znanj o psihologiji, komunikaciji in javnem nastopanju. Komunikacijo razume kot celosten skupek osebnosti govorca, njegove naravne karizme, poslušalcev ali sogovornikov ter okoliščin, v katerih nekdo komunicira. Ne ukvarja se zgolj s simptomi slabe komunikacije (neprimerne besede, miselna blokada, tresoč glas, kriljenje z rokami, …), temveč raziskuje vzroke zanje (negativna prepričanja, slaba samopodoba, pomanjkanje veščin …). Njen pristop pri udeležencih doseže trajne spremembe, ki se odražajo na vseh njihovih življenjskih področjih.
Skozi desetletje in pol dela v medijih je izkusila praktično vse, kar se vam lahko zgodi pred kamero, mikrofonom ali na odru. Šolali so jo največji mojstri radijske zborne izreke in govorice telesa, dodatno pa se je izpopolnjevala tudi iz veščin improvizacije. Ker je stala tako pred kot tudi za kamero, pozna vse trike novinarjev, hkrati pa ima odlična orodja in tehnike, kako se znajti v vsaki situciji.
Bogato znanje ter dolgoletne izkušnje pri delu s posamezniki Vesni omogočajo, da tekom delavnice hitro prepozna vaše prednosti ter izzive. Na podlagi osebne analize prejmete personalizirano znanje ter usmeritve, ki vam omogočajo, da v zelo kratkem času začnete dosegati izjemen napredek.
Zjutraj na dan delavnice vas pričakamo s kavico in rogljički. Po uvodnem spoznavanju ter kratkem sprehodu čez dnevni urnik začnemo z osnovami komuniciranja z mediji – kaj mediji so, kako delujejo, v čem se razlikujejo, kako razmišljajo in delujejo novinarji … Spoznali boste novinarski vsakdan, pravila novinarskih prispevkov in napotke, ki jih prejmejo novinarji, preden se podajo na teren.
Po kratkem odmoru si bomo pogledali razlike med spletnimi, radijskimi, televizijskimi in tiskanimi prispevki, analizirali boste številne konkretne primere novinarskih prispevkov in medijev ter pripravili odlično sporočilo za javnost. Sledilo bo odmor za kosilo v lastni režiji.
Po kosilu bo čas za nastopanje: preizkusili bomo številne vaje in tehnike za ozaveščanje govorice telesa, s katerimi boste tudi vi postali bolj samozavestni in prepričljivi pri pogovoru z novinarjem, spoznali boste nekaj odličnih retoričnih orodij, s katerimi lahko obvladate tudi najtežja vprašanja, osvojili pa bomo tudi tehnike za ozaveščanje mašil, nadziranje živčnih tikov in primerno govorico telesa.
Za konec bomo pripravili odličen prispevek za medije, ki ga boste lahko že naslednji dan uporabili na svoji spletni strani, družbenih omrežjih ali pred radijskim mikrofonom ali TV kamero. V tednu po izobraževanju preko e-pošte prejmete materiale, vaje in konkretne napotke v vrednosti 180 EUR.
Vesna z dvema desetletjema izkušenj iz medijev, poučevanja in povezovanja dogodkov združuje edinstven nabor znanj o psihologiji, komunikaciji in javnem nastopanju.
Kot jungovska coachinja pomaga posameznikom odkrivati njihove skrite potenciale in razbijati nezavedne blokade, kot razvojna facilitatorka spremlja posameznike na kariernih prelomnicah (menjava službe, napredovanje, javno nastopanje), z znanji iz nevrolinvgističnega programiranja, transakcijske analize, imago terapije in številnih drugih psiholoških in terapevstkih modalitet pa pomaga posameznikom ozavestiti izzive v komunikaciji in slepe pege v odnosih ter izboljšati samopodobo in veščine javnega nastopanja.
V Sloveniji velja za eno najboljših trenerk komunikacije in javnega nastopanja, ki je iz številnih sivih mišk ustvarila prave odrske mojstre. Njeni udeleženci poleg zelo dinamičnih delavnic, polnih smeha in odličnih primerov, najbolj pohvalijo izredno učinkovita orodja in preproste tehnike, ki jih lahko takoj uporabijo v praksi in prinašajo neverjetne rezultate.
Vsem udeležencem delavnice je skupna želja po napredku in prav vsakdo ima določene šibke točke, ki ga zavirajo pri doseganju uspeha, ki si ga zasluži.
Na delavnici vsakemu izmed udeležencev ne glede na izzive, s katerimi prihaja, nudimo varen prostor, kjer se lahko izrazi. Napredka ni brez vaje ter preseganja lastne cone udobja, zato vas vsekakor spodbujamo k sodelovanju!
Seveda pa vedno obstaja tudi možnost dela v manjši skupini ali individualno zgolj v družbi trenerke, v kolikor presodite, da bi prve korake v svet komuniciranja z mediji raje naredili v svojem lastnem tempu.